Aysha Nureiliyah's 1st Bitrtday Counter

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Guestbook

Dear Viewer, appreciate if you could remark urself in our guestbook

Subject Baru...

Wednesday, November 19, 2008

Salam...
masa study dulu...
masa kursus kawin dulu....
takda plak subject nie diajarkan...
so buat bakal2 ayahanda...silala bawak2 membaca.. hahaha

antara criteria2 atau syarat pas subject ini ialah..
1.tukar pampers.
2.tahu mem'burp'kan bayi anda
3.memandikan bayi anda
4.melayan tatkala dia meraung...
-meraung tuh ada makna...
a)nak berak, b)lapor c) xcukup tdo
5)mengsterilisekan botol2 dan peralatan bayi..
6)sentiasa peka kepada bunyi bayi dan bunyi nyamuk...
-try la gigit baby aku... aku gigit nyamuk tuh balik..

sebelum tuh saja nak sharing... kepada ayah2 dan ibu2 nak g private mmg best....cuma siap la dalam +-4k.. kalau normal murah... dalam 1k+ x sampai 2k pun... tapi kalau ceaser terduduk gak la... haha... aku xda company nak cover so sendiri la... dah la bukan orang senang... so +-4k agak besar... tapi lepas je tgk wajah puteri kesayangan aku si Aysha Nureiliyah.... semua keberatan jadi ringan... semua kesusahan jadi senang!....wahwahhwah


hahaha.... ini adalah antara alat2 mainan aku skarang...






























masa sebelum nie aku slalu dengar....
masa baby comel nak main2... "anak ayah"
masa baby berak ..."anak ibu"
-so aku sebagai lelaki/suami/ayah telah berjaya membuktikan...kenyataan itu mitos belaka...
hahaha

aysha nureiliyah... anak sapa...??... "eiliyah anak.....ayah..!!!!"

dah 2 hari x update.. bukan malas.. sebok tuh...
nak jaga 2 insan yang aku sayang...
isteri dan baby eiliyah aku...

tadi tgh hari nurse datang check... bagus jugak kerajaan malaysia nie.. antorkan nurse ke rumah... sorang tuh dah berumur... sorang lagi tuh.... mak ai anak dara sapa ntah... skit punya cun!... hahahah------woooppsss dah ada baby..kena slow skit... hahahah

smalam aku g registerkan kelahiran aysha nureiliyah di jpn..
hujan... hehe berkat tuh...

nie skit cebisan surat branak...



heheh asal nampak nama baby dan nama ayahnya jadi la...

hehe... ramai gak yang minta aku uploadkan gambor2 anak aku.. jap nak cari..






















p/s:
Thank you Allah.. dengan amanah ini aku berjanji untuk tidak mempersiakan puteriku..Aysha Nureiliyah...Ya Allah permudahkan hidup kami.... Ameen...

A daughter is one of the most beautiful gifts this world has to give- Irwan a.k.a EricMcRon

5 comments:

Anonymous said...

comeynyer anak hampa.. :)
tahniah...kem salam kak ina..insyallah kalau takdak papa..balik penang kami p la :)

Anonymous said...

yob.. nk panggil apa ni. nama panjang sgt..

hye eiliyah.. jgn noty2 tau. nnt aunty blk jumpa eiliyah ek..

Anonymous said...

hahaa....hg suda jd bapak..lawak sial...dulu kan main boya tembaga...aku jugak yg baik..selalu menasihatkan kengkwan aku...ahak!...

wei...buat satu e-book utk bakal2 papa...bukan papa jahat mcm hg...

Anonymous said...

Alhamdulillah.. ibu tak sangka dapat husband yg macam ayah. "Very Dependable"... that's what i can say. Tak sangka ayah bole bangun at night just to change our precious angle. Eiliyah pun pandai buli ayah dia abis-abisan... sampai 2 3 kali dia berak dalam 1 night. Skang ayah dah start keje, ibu plak dah ok skit... ibu la kena buat sorang2... tapi Eiliyah tak buli ibu teruk2 kan? Hehehe... luv u dear.

hasrulyan said...

comey la..tapi tak nampak lagi cam muka sapa..buat ct n iwan kenangan menimang cahaya mata ni mmg terlalu manis sehingga rasanya takde yg pahit..tambah plak nnt bila tgk si comel ni semakin membesar dan semakin hari semakin pandai..dan tiada cerita lain yg menarik utk di ceritakan pada org selain ttg anak kita...haku dah lalu semua tu..hahahaa..hari2 cite sal anak lantak la org nak dengar dak...ni haku nak timang lagi sorang..aku doakan korang bahagia selalu..amin