Aysha Nureiliyah's 1st Bitrtday Counter

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Guestbook

Dear Viewer, appreciate if you could remark urself in our guestbook

It's Monday!!!!!

Wednesday, November 26, 2008

salam...

yup monday x bersalah... cuma since now onwards.. i'll hate it for some reason..


1.hari aku kena p keja
2.hari aku kena berpisah dengan eiliyah..
3.hari mula aku menunggu hari jumaat
4.5 hari lagi sebelum jumaat.
5. lambatnya nak boleh balik jumpa eiliyah...>!

so aku decide boh kat facebook... title "Only "jumaat" can cure me"

subuh tadi aku x dapat tahan dah... menitik gak air mata ayah nie... ye la.. nak p kerja dah.. x dapat nak dok bergomoi dengan eiliyah dah.. wife aku sampai tgk aku terdiam...malu gak kat dia.. tapi aku mmg xpandai nak menyorok perasaan perasaan nie... haha... maybe 1st day n 1st experience.. so mmg aku x dapat nak gambarkan perasaan.. sedih woo!...

pagi tuh aku langkah pergi... Alhamdulillah... sekarang dah rabu but aku still ok... but aku cheat jugak la... apa lagi!!!! guna 3G laaa video call... jap2 ada masa terluang aku call... just untuk tgk princess eiliyah aku!... huahuahua....

so ok lah... aku dah malas nak menaip.. skarang aku nak g 3G video call anak aku!...

aku akhiri writing aku kali nie dengan himpuanan gambar2 Aysha Nureiliyah atas permintaan ramai!...
wasalam!!!!






3 comments:

Anonymous said...

patutla tgk muka yob pg isnin tu, mak ai, nk tegur pon takut...
nk nangis rupanye......hahahaha

Anonymous said...

comel..

Anonymous said...

ish..comel lak baby ko ni iwan....eiliyah....tunggu ek 'abg palee'...nnti 'abg' palee mai....kita brmesra ek...see u...