Aysha Nureiliyah's 1st Bitrtday Counter

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Guestbook

Dear Viewer, appreciate if you could remark urself in our guestbook

Best Buddies!.

Tuesday, December 2, 2008

salam..
Hujung minggu yang lalu adalah antara minggu terbest dalam beberapa bulan nie..
1st sebab dapat balik jumpa princess eiliyah.. 2nd coz dua sahabat aku sanggup turun dari kl datang jenguk princess eiliyah...

sabtu pagi unc palee n unc nik dah bertolak dari kl.. sampai around 1pm.. trus jumpa eiliyah la.. kebetulan eiliyah x tido so sempat la bersembang ngan uncle-uncle dia.. dalam kol 2 aku dengan derang nie pegi Nasi Ayam Periuk Besar!!! pergh lama x makan!! sedap oooo original punya!..

Nasi Ayam Madu kalau awal tahunn 2000 dulu harga RM2.50... skarang nie RM4.00!! pergh.. minyak dah turun tokei... kasi turun la harga nasik ayam!..macamana pun bangga aku dengan kedai nie.. dari kecik dah besar!!.

Pastu aku bawak uncle2 nie pegi kedai baby... diapers eiliyah dah nak habis so aku pegi la nak membeli...skali pegi selalunya sure terbang RM50-RM100... tapi kalu nie jangkaan aku meleset JAUHHHHHHHH !!!! RM410 terbang!!!!!!!!!
hehe bukan beli diapers sahaja.. aku hadiahkan wife aku electric pump untuk susu.. yang manual lembab,lenguh dan mudah rosaK!... ini aku beli canggih punya harga tuh sahaja RM359 lepas diskaun!... untuk eiliyah apa pun boleh la!!!...

Sampai umah wife aku punya la sronok... soknya dia bagitau mudahnya 1-2 botol kecik dipumpkan.. so takda la masalah lagi.... bengkak2 pun dah surut.. Alhamdulillah...

berbalik kepada uncle2 nie... banyak gak borak2 ngan derang nie... belah malam kami jenjalan cari karaoke.. sekali semua full . last2 tunggu 1.30am la... kami p NASI KANDAQ JAMAL MOHAMED... pegrh mmg best la..!!! (sapa mai penang jangan lepaskan peluang makan nasi kandaq nie selain nasi beratoq di belah pulau!).pastu balik la apa lagi!!!.... nie aku bagi skit gamboq2 masa UNCLE2 datang melawat.....



0 comments: